2cocukannesisena Narin9 Kendim de ayarlayabıliyorum kendı kendıne de ayarlıyor degiştirebiliyorsun programı istedigin gıbı kullanabılıyorsun
htcedgn Narin9 maestro plus diye geçiyor sanırım. Buhar kazanlı değil pratik bi şey olsun istemiştim bunu tavsiye etmişlerdi. Çok çabuk ısınıyor, çok güzel ütülüyor🌸
Narin9 Kevser25 bozulur diye ama kullananların öyle bir şikayeti yok ben çok detaylı düşünüyorum diye
Sudecirak1717 Narin9 ben philips kullanıyorum kazanlı cok memnunum ancak tefalde gayet basarılı bir marka
Esrakara55 bilaloguzunannesi şuan bilemiyorum maddiyata bağlı. Bir sene önce 1500e aldık o kadar uçması da fiyatının çok tuaf 😒 çok memnunum ütümden herşeyi ütüleyen briyim çünkü bebelerde olunca. Ama zamanında çok ütü denedim normal olanı 4 yada 5 tane bozulmuştur yada bozmuşumdur🤭 onların toplam fiyatı zaten daha fazla bi tane olsun düzgün olsun.
Kevser25 Narin9 aynen kullanıyorum bayağıdır çok memnunum bi defasında prizde unutmuşum sabahtan akşama kadar eve geldiğimde gördüm kendi kendini kapatmış vallahi