Narin9 Banada ilk oyle diyenler olmustu abımın eşi yengem 2 yılı aşkındır kullanıyor o tavsıye ettı ki onlar cok utu yaparlar bende 1 yılı gectı kullanalı memnunum Bi sorunum olmadı şükür hele hamılıkte buyuk kolaylık oldu yakmadığı için eşim kendi utusunu kendi yapıyo 😀😃