Cigdm Cansu89 canım artık bazı arkadaşlar yok diyor görmüyorlar mı cidden diye merak ediyorum sanırım herkesin gözü iyi gömüyor bariz var testte bozuk veya hatalı degilse bu teste göre var
ENilay Cigdm valla ben yok dedim ama sizin görmenize de ben şaşırdım :) Allah arkadaşın gönlüne göre versin inşallah ama gerçekten göremedim silik bile
Perakeds1 Cansu89 merhaba canım benim de bu şekil de olmustu kan testi yaptırdım yeni olduğu için çizgi silik cıkıyo kan da bhc değeri 500 çıkmıstı 6 haftalık hamileymişim siz de hamilesiniz tebrikler 🥰
dthealthy lara2605 evet daha adet olmadım bilmiyorum ki varmı yokmu 🙈🙈doktorum 4-5gün geçsin öyle tap dedi
Cigdm ENilay canım çok net görünüyor silik çizgi ama tabi gerçekten herkesin gözleri bir değil ben burda onu anladım zaten kötü anlamda demedim yoksa
Cigdm ENilay canım bunu goruyormusun bak bu arkadaşın testinin yakinlastirilmisi[url=https://hizliresim.com/uQRDPs][img]https://i.hizliresim.com/uQRDPs.jpg[/img][/url]
dthealthy https://imgyukle.com/i/IguwHR kızlar bu da bugünkü sonucum demekki yokmuş gebelik zaten kasıklarım belim ağrıyor hasta olacam gibi 🤗