Iyi aksamlar kızlar.. ikinci gebeligim ve sezeryan olacağım için doktorum doğum tarihimizi 10 Kasım olarak belirledi.. ama içim hiç rahat değil netice Mustafa Kemal Atatürk ''ün ölüm yıldönümü ve önemli birgün.. ilerde doğum günü kutlucaz büyüyecek iş hayatı olacak doğum günü çok manidar bi günde olacagi için kutlamasıda hoş olmayacak ve çocuk ilerde hüzünlü bir gunde dogdugu icin kendini kotu hissedebilir.. degistirmeyi dusunuyorum ama doktorum genelde bu konuda cok katı asla degistirceni sanmiyorum sizce düşüncem yersiz mi siz ne düşünüyorsunuz ?