Esmanurs Anneler 6.haftamdayım açıkçası hiçbirşey yiyemiyorum siz neler yiyorsunuz veya benim gibi ilk zamanlarınızda neler yiyordunuz 👸
mercimeginanne Esmanurs et hariç herşeyi yedim gebelik başından beri şimdide tekrardan et yemeye başladım :))
Gulsen4224 Esmanurs peynir zeytin ekmekle bunları yiyebilmiştim böyle baharatlı yağlı yemeklerden midem kalkıyordu şimdi de öyle ama az da olsa yemeye başladım zor olur şimdi sana bu haftalarda🤦🏻♀️
yaseminyasemin Esmanurs yumurta çok yiyemedim ama balık et yeşil yapraklı ne bulursam semiz otu ceviz kuru üzüm bunlara ağırlık vermiştim tabi 7 aydan sonra artık bişey yemek istemez oldum
Hacer04 Esmanurs ilk haftalar bende öyleydim hiç bir şey yiyemedim sadece peynir domates ekmek su bile içemiyordum o yüzden 2 iki verdim yeni yeni yiyorum bu arada 16 haftalık 3.gebeligim 😊😊
Dilaraa06 Yumurta hariç her şeyi yiyebiliyorum çok şükür yumurta en başından beri haram oldu bana 🤦♀️😔
gokcek07 Esmanurs ilk 4 ay bulantı ve kusmadan dolayı su bile içemedim malesef 3 kg bile verdim hatta sonrasında dengeli beslendim hep, ceviz, muz, balık, badem, avakado, kaşar peynir gibi besinler bebeğe çok faydalı tavsiye ediyorum 🙂 sağlıkla gelsinler ☺️
NefesDeniz Esmanurs Ben genelde çorba ile besleniyordum. Özellikle limonlu çorbalar mercimek gibi tavuk suyu şehriye gibi çok iyi geliyordu. Mide bulantılarımı azaltan birde etimek ekmek üzerine zeytin ezmesi ve labne peynir sizde deneyin ve kendinizi çokta zorlamayın illa bişiler yemem gerekiyor diye bu bir süreç ve geçecek inşallah..şimdi 13 haftalık oldum ben daha yeni yeni masaya oturup yemek yiyebiliyorum 🧿
Esmanurs NefesDeniz bunları okudukça içim rahatlıyor cok üzülüyordum besinsiz kalıyor diye cok sağolun umarım ben de sizin zamanlarınıza çabucak erişirim 🤲🏽
mercimeginanne Esmanurs bnm ilk haftalarım kurban bayramına denk geldi o günden sonra uzun süre kokusu rahatsız ettiğine ne pişirdim ne tükettim ama şimdi iyiyim şükür sisinde geçer yakında
Gulsen4224 Esmanurs anlıyorum cnm iki gebelikte zorlandım ilk 4 ay yemek yiyemezdim rabbim yardımcın olsun inşallah atlatırsın hemen☘️
gokcek07 Esmanurs umarım etmez ben cidden çok kötüydüm ya 😁 sonra da tam geçti 7. Ayda yanma başladı ama ona şurup iyi geldi, sımdıde gün sayıyorum bakalım
NefesDeniz Esmanurs Bebekler asla besinsiz kalmaz. Özellikle ilk 3 ayda hiçbir sorun olmaz onlar her daim bizden alacaklarını alıyorlar hiç takılmayın. Doktorunuza söyleyin boşuna o zorlayıcı mide bulantılarını çekmeyin ilaç verir size tam olarak geçmiyor ilaçla ama en azından daha rahat edeceksiniz. Ben hem ilaç hemde haftada bir serum takılıyor. Allahım kolay günlere bir an evvel varmamızı nasip etsin 🌸