neslihann87 Hosgeldinbebek kıyamam ya var ama canım çok net belli gözüküyo git tabi dahada için rahatlar☺
Hosgeldinbebek Melisinan açılmıyor bende, üstteki linki kopyalamanız lazım resim. Link yazan URL adresi değil
Nrgsalp Hosgeldinbebek hayırlı olsun hamilesiniz.brnimde aynı böle cıktı bende erken yapmıştım. Beta değeri kan da düşük çıkar benim 137 çıkmıştı.
Melisinan https://imgyukle.com/ https://i.imgyukle.com/2020/10/26/INm7pv.jpg. Böle oldumy ya neden beceremedm 😔
Sevgi19 Hosgeldinbebek bende reglden 2 gün önce yaptım 2 çizgi netti kan verdim 119 çıkmıştı sende de var inşallah 😍 şuan 14 haftalığız
Elbet-birgun-kavusacagiz Hosgeldinbebek hayirli olsun ozamn 😊yakin zamanda olduysa kurtaj betaniz sifirlanmamistir diye dusundum ama baya olmus saglikla ilerler insallah gozunuz aydin🌸