Hosgeldinbebek Dün burada post açmıştım, kürtaj sonrası gebe kalamakla ilgili. Bu sabah reglime 3 4 gün kala öylesine test yaptım, sanırım hamileyim 😁 yarın gidip kan vereceğim 🥰 https://imgyukle.com/i/INg70t
Gamiiiii Hosgeldinbebek benimde reglime 1 gün kala bu şekilde çıkmıştı. Akşamına gidip kan vermiştim beta 42 çıkmıştı.
Elbet-birgun-kavusacagiz Hosgeldinbebek kurtajdan sonra betaniz sifirlanmismiydi. Ne kadar oldu acaba kurtaj olali😊
Hosgeldinbebek Birgul Gamiiiii kızlar öyle mutlu oldum ki, aylardır bekliyordum en umutsuz oldugum anda gördüm, testi çöpe atmak için gidince farkedip tekrar yaptım. İnşallah isteyen herkese Allah hayırlsı sağlıklı evlatlar versin💚
Hosgeldinbebek Elbet-birgun-kavusacagiz mart sonunda olmuştum 7 ay oldu. Daha önceki aylarda da test yaptım ama hiç çift çizgi görememiştim
Elbet-birgun-kavusacagiz Hosgeldinbebek hayirli olsun ozamn 😊yakin zamanda olduysa kurtaj betaniz sifirlanmamistir diye dusundum ama baya olmus saglikla ilerler insallah gozunuz aydin🌸
Hosgeldinbebek Melisinan fotograf açılmıyor, buradaki linkten ben de yükleyememiştim. Google a img yükle yazın
Melisinan Melisinan bu gözükmüyor mu ordan yaptım sizin attığınız linke tıkladım ordan hesap açıp yaptım 😅
neslihann87 Hosgeldinbebek kıyamam ya var ama canım çok net belli gözüküyo git tabi dahada için rahatlar☺
Hosgeldinbebek Melisinan açılmıyor bende, üstteki linki kopyalamanız lazım resim. Link yazan URL adresi değil