Benim hamile kalmadan önce de baş ağrılarım olurdu stresliyken ya da uyku düzenim bozulduğunda sık sık baş ağrısı çekerdim. 3 sene önce vertigo ilaçları da kullanmıştım onunla ilgisi olduğunu düşünüyorum. Çok dua etmiştim hamileyken ağrımasın diye ama malesef.. 13 haftalık gebeyim ilk ay dışında rutin bie şekilde baş ağrım var. Bir gün ağrımıyorsa diğer gün mutlaka ağrıyor ve hafiften gözüme de vuruyor. Tüm gün sürüyor