HappyMom Merhaba bende 19 haftalık hamileyim 3 prensesimden sonra erkek bebeğim olucak inşallah 🤲🏻Hala bulantım var prilam kullanıyorum ve 2 haftadır şiddetli baş ağrım var ersag dan masaj kremi kullanıyorum, ama geçici kesiyor ışığa bakamıyorum resmen gözlerim sulanıyo agrıdan.