Fulya1993 Reyhandemirbasaran inşallah sizde bebeğinizde iyisinizdir. Sancım ve acilmam yok ama bebek kanala girmek üzere. Rahim ağzım kısalmış doğum başlayabilir her an diyorlar şekerim olduğu için doğum durdurucu ilaç kullanamıyoruz dediler.