Arkadaşlar 35 haftalık hamileyim bebeğim sertlesti diye yazmıştım gecen ki postta
Bugün doktora geldim bebek kanala girmek üzere dedi nst te sancım yok ama doğumu başlayabilir her an dedi ciğer geliştirici oldum. Şekerden dolayı doğumu durdurmaya yardımcı ilaç veremiyorlar rahim ağzım iyice kısalmış dualarinizi bekliyorum.tup bebekle hamile kalmıştım çok sorunlu bir hamilelik yaşadım bebegum 2700 gr görünüyor lütfen dualarınızı eksik etmeyin. 35 haftalık doğup kuveze girmeyen var mı yasama şansı yüksek midir