Canım bende sordum onu. Eşim bir ay önce aldıgında 20 tlye aldı benden geçen hqfta 32 tl istedi eczacı nedenini sordum. Prilam normalde 9 tlymiş. Fakat doktora muayeneye gidiyoruz ya yani ben rqpor almak için çok gidiyorum her muayene içinde ordan para kesiliyormuş o yüzden ilaçlqra yansıtılıyor demişti