Mrvklc Oykuaygun aaaaaaaaaaaa zaten reçetesiz 50 tl gibi bişey geçen hafta aldım henüz niye eczacı böyle yapmış ki
ipekipek Normalde 75 falan almistim bende ama doktorunuza recete yazdığın. 5 lira gibi birseye denk geliyor
Mrvklc Oykuaygun keşke geri verilebilse cidden böyle şey duymadım en pahalı ilaçların bile farkı bu tutmuyor
Oykuaygun Mrvklc cidden çok saçma 85 TL de aşırı fazla. Pat diye geçirse bulantıyı gene Bi tamam derim ama o da yok 😂
Sibelkarakaya @Oykuaygun yazdırıp aldığım da 10 tl gibi bi fiyata alıyorum eczaneden eğer yazdırmadan alırsan çok pahalı canım 80-85 civarı
Oykuaygun haziranin25i anlamış değilim valla. İlk aldığımızda 3-4 ilaca 75 TL vermiştik şimdi bir ilaç 85 TL 🤦🏻♀️
Xxz Oykuaygun Mart ayından sonra 3 kutu bitirdim 50 li fiyatlardaydi. Şimdi 70 leri 80 leri duyunca üzüldüm. Bu hamieller için birazda zorunlu bı ilaç bu kadar abartmamalari lazım.yuh ya. Onu içmeden yemek falan yenmiyo gercekyen
Oykuaygun Xxz içmiyim dedim ama durulacak gibi değil ayağa kalkamıyorum mecbur aldık onu da bayağı abartmışlar 😒