kızlar merhaba :) Regli tarihi 30 ekim olan var mı benim gibi? :) 4 gün kaldı,heyecanlanıyorum bakalım sonucu ne olacak :) bu ay c life kullandım ama hep 17-18de yumurtlarım, bu ay 21. gün yumurtlama gördüm. Sanırım olursada geç döllenme olacak. Belirti falan aramamaya çalışıyorum ama insan psikolojisi işte aramadan da duramıyorum :) akıntım devam ediyor,sol kasığımda ara ara batmalar var. bakalım hayırlısı olsun inşallah.. :)