BerivanArslan benimde ilk doğumum olacak ve tahmini Doğuma 3 gün var ama İnan’ın sıfır korku en başından beri de hiç korkmadım. Hep onca insan doğurmuş ben neden korkayım bu kadar korkunç olsa insanlar bir kere doğurduktan sonra bir daha doğurmaz diyorum. Ayrıca rabbim bizlere öyle bir güç vermiş ki illa ki zorlanıcaz ama üstesinden gelicez. Bence sizde kendinizi motive edin sürekli ben yaparım diyin beyninizi sürekli Doğumun kolay geçeceğine inandırın. Tabi ki bende de heyecan var nasıl olacak beni neler bekliyor diye merak ediyorum ama çok şükür korkmuyorum. İnşallah tüm Bebek bekleyenler kolayca sıkıntısız hayırla ve sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız🤲🏻