arifeahmethorzum Bende dün test yaptım pozitif çıktı gözükmez mi şimdi gitsem 5 haftalık galiba ama ilkinde 6 haftaydı gözüktü
Minikkus00 asli57771 benim betam şuanda 6-7 binlerde olmasına rağmen zor gözüktü ondan korktum cuma başka dr gozuksem mi ya acaba
Mehtapakgl Minikkus00 kafaya takma bu kadar ya. Çok stres yapmışsın şuan bir sakinleş bir nefes al. Olumsuz konuşmamış ki doktor. Postunu tekrar okudum. Günde iki kere 1 ağızdan 1 vajinadan al demiş doktorun . Ben yanlış okumuşum 2 ağızdan 1 vajina şeklinde diye yani günde 3 kere demiş sandım doktor. Yanlış okumuşum. Dediğim gibi doktorun dediğini yap. Bak sana ne dicem canım bu uzun bir süreç önünde daha bir sürü şey çıkacak sen şimdiden doktor niye ikisini vajinadan vermedi diye kafaya takarsan süreç senin için çok sancılı geçer. Rahatla biraz….
Minikkus00 Mehtapakgl haklısın canım. İlk gebelik olunca endişe ettim bir anda . Sonumuz güzel olsun inşallah 😍
asli57771 Minikkus00 dr u dinle canım ben 14 haftalıgım cinsiyeti ögrenmek istiyorum dedigimde bile dr um zorla çok küçük daha ama yüzde doksan erkek demişti 14. Haftadaki bebişe bile daha minicik diyorlar😊😊
eylulumm Korkm canim 2 haftadir muayneye gidiyorum ikisindede alttan goruldu hala karindan goremedi doktorun kese vAr embriyo gorundu dediyse korkma benimde 7 hafta oldu hala net karindan goremedim yarin nasipse
Tgbab Minikkus00 ben 4. Ayıma kadar günde 1 kez vajinal kullanmıştım. Doktorunuz ne dediyse onu yapın öyle uygun görmüştür 🥰
Birkucukkelebek Minikkus00 karından gözükmemesi sadece betayla alakalı değil ki. Rahim pozisyonu, kesenin yeri, deri kalınlığı,deri altı yağ miktarı vs çok şey etkileyebiliyor. Sonuçta vajinal görülmüş bir sorun yok yani 😊