Minikkus00 korkma canım, bendede aynısı oldu hatta. Karından göremedi vajinal baktı kese bebek gözüktü allahtan olumsuz konuşmamış. Bende yok gelişmemiş yok zayıf. Kadın bir türlü geç döllenme olduğunu anlayamadı. Başka doktora gittim gayet sağlıklı. Bende progestonu günde 3 kere kullandım hepsini vajinadan aldım. 12. Haftaya kadar hatta 4 kere iğne oldum korkma sakın…