Susam-annesi20 MystryYYy yaa allah yardımcınız olsun inşallah sağsağlim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim ❤️
Susam-annesi20 Secil_zeynep bende doktoruma sorunca içim rahatladı biraz . İnsan bilmeyince böyle oluyormuş 🤷🏼♀️ Geciksen geç mi kaldım gitsek erken mi diye ikilemde kalıyoruz . Hayırlısı olsun bakalım
Secil_zeynep Susam-annesi20 haklısınız bizde şaşırıyoruz ne yapacağımızı herşeyi ayrıntılarıyla düşünür olduk hamilelikti,süreçlerdi,virüstü derken paniklemeye başlıyoruz😓Allah sağlıkla bu dönemleri atlatmayı nasip etsin hepimizede🤲🏻
Susam-annesi20 gul765 cok acıyo mu peki . 3 gün kolumu oynatamadım diyenler var . Bi de yarın evlilik yıldönümümüz 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
gul765 Susam-annesi20 iğneyi yaparken bişey hissetmiyosun ama iğneyi vurduktan sonra kolun uyuşuyo 3 gün kolunu fazla kullanamazsın üstüne yatamazsın ağrı çok olur sonra geçiyo
Aysn6767 Susam-annesi20 benim sağlık ocağındaki doktorum 19-20 haftadan önce yaptırmıyormuş ilgili hemşirem öyle demişti 20.haftada olmuştum. Ama 18den itibaren yapıldıgını da duydum. Aşı icin aclık toklukta gözetilmez hem🤔
Susam-annesi20 gul765 🥴🥴 Allahım hadi hayırlısı . Rabbim başka dert vermesin ne yapalım . Şu an bunları yasamak isteyen insan cok var o yüzden şükrediyorum bende. Mecbur katlanacaz artık ☺️
Susam-annesi20 minik_kalbim 16. Haftadan sonra vuruluyormuş bende 17+2 oldum bugün vuruldum ilk dozumu . bir ay sonra ikinci doz inşallah. Ağrısız sızısız atlatırız sağsağlim kavuşalım bebişlerimize hepsini unuturuz inşallah 🥰