Hayırlı sabahlar kızlar
Ben bugün genel kan tahlillerim için sağlık ocağına gittim. 17+1 olduk bugün . Ebe yarın tok gel aşılara başlayalım dedi. Sizce erken mi ? Ben 18 haftada başlıyor diye biliyorum.Bazıları daha erken 20. Haftada başlıyor diyor kafam karıştı siz kaç haftalıkken başladınız ?