Ffc2224 Ozge177 benim 22 haftaya kadar hiç yoktu 😅 22. Haftada bi gece uyudum sabah uyandımbaktım göbeğim cıkmıs
Ozge177 Smyydmr1 hiç yemek yiyemedim meğerse hamileymişim o ara 52 den 48 e düşmüşüm 48 ile başlangıç yazdı doktor
Ozge177 Homeless20 bana da öyle dedi doktorum haftasına haftasına kılosu boyu çok iyi dedi suyunda iyi dedi bir problem yok biliyorum ama etrafın sorması hoşuma gitmemeye başladı
Mahbuss Ozge177 26. Haftamdayim benimde hiç yok gibi nerdeyse yeni yeni çıkmaya başlıyor Bence geç çıkması daha iyi son zamanlarda daha rahat olursun
Ozge177 Gulsen4224 öyledir elbette ama insanların o tuhaf bakışlarından sıkıldım yoksa doktorumda dıyor haftasıyla aynı gidiyor kılosu boyu çok iyi DİE ama işte insanlar
Ozge177 Aloneanqel keşke olsa insanlar inanamıyor ve bilen çevremdeki insanlarda her gördüklerinde yine göbeği yok bakışı yapıyorlar sıkıldım artık
Aloneanqel Ozge177 bu baskı benim için de sıkıcı. Hatta bazı akrabalarım bakim bakalım hamile misn karnını çek at wp tan diyor. Kimseyi inandırmak zorunda , kendimi başkalarına kanıtlamak zorunda değilim , herkes dedikodu çıkaracak yer arıyor.
Gulsen4224 Ozge177 anlıyorum cnm banada aynılardı karnın nerde göbeğin çıkmamış bebek nerde derlerdi ama napalım bizde böyle hamileyiz ztn hamilelere hep olumsuz yaklaşıyorlar nedense anlamadım salla yani Gül geç 😍
Ozge177 Mammimammi 😂 aynen bazen bende şüphe duyuyorum açıkçası eşim bile diyor çocuk sıkışıyor bak DİE 😂
Merinosunannesii Ozge177 güzel mi pantalonlarım olmuyor eşim tayta izin vermiyor hamile pantalonu için cok erken göbeğin o kadar doldurmaz tam arada kaldım kotun üzerine uzun birşey giyiyorum düğmem açık geziyorum 😂😂