Defdef22 Ozge177 ne güzel işte benimde 8. Ayda anca çıkmıştı kimse hamile olduğumu anlamazdı iç karnın geniş demekki böylesi daha iyi merak etme haraketlerin kısıtlanmıyor ben eğilip ayakkabımı bağlardım zorlamazsın yani
Sibelsncar Ozge177 benimde yok ilk gamileikte daha azdı var ama kıyafetle belli olmuyor benim 2. Oğlum gören daha var sanıyor halbuki 10 15 gün kaldı küçük gibi ama iç karnim var benimde
Busraslan94 Bu haftada yok diye uzulurken bı baktım karnım var.ilk günler gazlandim şişti herhalde iner diyordum. İnmedi. Meğer 20den sonra birden belli etmiş kendini 🙆😂2 hafta fln dayan
Humaninannesi20 Benim de öyleydi 33 ten sonra çıkmaya başladı.38 haftalığım bol giysem hala kimse anlamaz.Hareketlerin kısıtlanmaması açısından inan daha iyi ve çatlak olmuyor
Aloneanqel Ozge177 23+2 yiz benim de çok var sayılmaz , balık etli göbüşlü biriydim normalde o yüzden hafif çıktı göbeğim
Homeless20 Ozge177 benim eşim bile sen nasıl hamilesin diyo :)) ben çaktırmadan çıkarıvercem çocuğu dedim 😀🤣 bence güzel bişey karnın daha çıkmaması yüzüstü yatabiliyorum hala 😂 bebekte gayet iyi haftasına göre önde :)
Ozge177 Mammimammi 😂 aynen bazen bende şüphe duyuyorum açıkçası eşim bile diyor çocuk sıkışıyor bak DİE 😂
Ozge177 Aloneanqel keşke olsa insanlar inanamıyor ve bilen çevremdeki insanlarda her gördüklerinde yine göbeği yok bakışı yapıyorlar sıkıldım artık
Ozge177 Homeless20 bana da öyle dedi doktorum haftasına haftasına kılosu boyu çok iyi dedi suyunda iyi dedi bir problem yok biliyorum ama etrafın sorması hoşuma gitmemeye başladı