Annebebek_7 benim bebegin yan duruş oldugunu bilmiyorduk
Bana da eşim normal dogum sancisi cekme sezeryan ol rahat rahat dedi. Butun gece israr etti ertrsi gun doktor ultrasonla bakmadan yarin gel alalim dedi. Emin ol kocamin lafini ilk ve son dinleyişim.