38+5im bugüne kadar hep normal istiyordum hiç korkum yoktu oğlum için dayanırım gibi düşünüyordum ki yakın arkadaşımla aynı gün çatı muyenesi olduk onunki dar benimki normal çıktı doktorum günümü beklememi bebekte ufak olduğu (3200) için notmal uygun dedi.Arkadaşımsa ertesi gün yani cuma günü sezeryanla bebeğini kucağına aldı bile ve onun yalancı sancısıda olsa belirtileri vardı bende o da yok🤷♀️Özele gittiğim için şimdi isteğe bağlı gitsem bile hemen doğum gerçekleşir normal doğum can yakan ama sonrası kolay olan bir şey sezeryan sa hissedilmeyen sonradan ağrı yaratan bişey ama kişiden kişiye değişiyor tabi 😌bende hafta içi gidip sezeryan olayıp geleyimmi diye düşünüyorum sizce kızlar doğum yapanlar ne öneriyorsunuz? Eşimde acı çekme sezeryan ol şimdi izne çıkayım bebeği alalım diyip heyecanlandırıyor beni 🤰😄