Dilaraant56 irva bende daha önce yokdu arada bir oluyordu 2 gündür mahfetti ağzımdan ateş çıkıcak gibi hissediyorum
irva Dilaraant56 Benim bir de safra reflüm vardı zaten.Kombo oluyor şuan bana.Çok yanınca dayanamayacak noktaya gelince mecbur istifra ediyorum anca o şekil rahatlıyorum.
Dmlkrts Dilaraant56 Nexium hap doktoruna danış kullanabilirsin derse kullan bende 36. Haftaya yaklastm burdan sagolsun biri önerdi 3 gündr cok skür rahat uyuyabiliyorum ki benim sabah aksam her dakika gaviscon icmekten igrenmstm cok iyi geldi bana
Dilaraant56 irva ben su pek içmezdim mide yanmasıyla tanışınca günde 5 litre su içiyorum rahatlatsin diye ama Ne fayda