Fadikfs sanırım birazda bünyeyle alakalı babamın durumu ciddiydi başlarda hastaneye yatırdılar yanında birini istediler malesef pandemi hastanesinde kalıcak negatif olan kardeşim kaldı 2 hafta çok şükür iyiler kardeşimede o süreçte test yapıldı negatifti hep hiç belli olmuyor işte çok illet bi virüs bi an önce kurtuluruz inşallah