Mekselinda İnan sancı zor değil gelince zorlanıyosun biraz ama gidince nefes alma şansın oluyo adet sancısı gibi düşün o şekilde suni sancıda bu sancıların üst üste gelmesi gibi düşün. Gerçekten ben en çok doğumda ve çatıda zorlandım zorlandımda değil ölüyodum yani şuanda dikişlerimden dolayı çekiyorum canım herkesin bünyesi farklı benim acı eşiğim inanılmaz düşük malesef🤦♀️