Aysegull34444 Kızlar sancılar kaç dakikada bir gelince hastaneye gitmeliyim? Nişanım geldi ama suyum gelmedi🤦♀️
zeyzey95 Aysegull34444 5 dk da 1 canım ama kanama veya berrak olmayan kahverengi yada yeşil su gelirse hemen gitmelisin
Tugce_Simsek Canım genelde 5 dkya inince gidin diyorlar ama gene de bilmiyorum doktorunu aramalısın bence
Aysegull34444 zeyzey95 Afedersiniz peçete koyuyorum iç çamaşırımın üstüne ıslanıyo ve pembe akıntım var
Elisa Aysegull34444 mesafe biraz uzun bence yola çıkmalısın çünkü bebişin yola çıkmış😊sağlıcakla al kucağına inşallah
zeyzey95 Aysegull34444 doktoruna ulaşma şansın varsa bi ara sor istersen yada hastaneyi arayıp nöbetçi ebeye de sorabilirsin gelmeme gerek var mı diye
zeyzey95 zeyzey95 şimdi okudum 10 dkda bir sancın varmış ve hastane uzakmış bence yavaştan yola koyulmalısın
Aysegull34444 zeyzey95 Geldim canım hastaneye 2-3 cm açılman var dedi natye bğlıyım şuan çok sancın görünmüyo nstde dedi bekliyorum
Eczmery123 Aysegull34444 Gözünüz aydın. Ben 2-3 dakikada bir sancı olunca hastaneye gitmek istiyorum. Öbür türlü beklemek istemeyip hemen suni sancı veriyorlar sanki