E_S Ilkannelik 39+1 haftayık wuanda gecen ayin 26sinda ultrasonda 3kilo640 idik wuan bilemoyorum belkide 4 kilo olmuwdur 🤣 evet yaa cok endiweliyim ilk hamileliyim bilmiyorum nasil olucam Allah hayirlisi neyse onuda nadib etsin canim
Ilkannelik E_S aynen öyle hayırlısını nasip etsin ama doktorun zaten tehlike arz edecek bir durum olsaydı normal doğum icin sizi ve bebeği beklemezdi. Başı kanaldaysa baş çevresi de cok büyük değilse zorlnamadan rahatca doğum gerçeklesir
E_S Ky2406 ahh canimmm gelsinler artik 😞🙏insan hem tedirqin oluyo hem sabirsizlaniyor Allah sag salim kovuwdursun yavrularimiza
Aliasaff PnarKoc miğden süt iç canm benim 38 haftam bende istiyorum artık doğsun2 saat Yürü dedi doktorum
Mami PnarKoc allahın işine karışma derim allah kimseye dayanamayacağı sıkıntı vermez sabret kardeşim çok az kalmış
ozgesoy28 PnarKoc Bende 37+1 oldum canım mide yanmasından öldüm öldüm artık ne uyku uyuyabiliyorum ne bişey şuan sadece kasıklarımda adet sancısı var 38+4 bekliyorum sezaryen için