Bizde 39+1 olduk.... hala tık yok. Annemle eşimde hergün bişi yok mu diye sorup duruyor... hamilelik boyunca düzenli yürüyüş ve egzersiz yapmış bir olarak hala bişi yok. Tahminen ev işleri yapmak daha faydalı. 1 hafta öncesinde daha çok vardı ağrı sancı şimdi az az var 🙄Demekki şöylenbir eğilip yerleri silmem lazım 😅