Nurunsl benim açlık 97 ydi. 2 hafta diyet verdi diyabette beslenme diye bir diyet😒 Meyve ara öğünlerde 3 öğün olduğu için yanında yoğurt veya sütle çok tatlı isteğim olmadı ama internette, Tv de gördüğüm pasta kurabiye ne varsa bu haftaya kadar hiç canım istemediği halde canım çekti. Şükür dün açlık 93 oldu. Kutlamayı 2 çikolata ile yaptım🥳 darısı başına