arelaslan Esraensar bende mide bulantısı yapti icmiorm hic icmedim 20 haftalik oldum kan yapici seyler yiyorum cok az kansizlik varmis
yagmurclk Esraensar Canım normal ama ilaçlarını mutlaka içmeni tavsiye ederim. Ben 37 haftalığım kan ilaçlarımı falan düzenli kullanmıyordum midemi bulandırdığı için ama en son kan tahlilleriminde kanım çok düşük çıktı 3 toz serum yazdı doktor 😤😩