Zeynepmerve15 bende bel cektirmistim,bana fayda etmedi ama o kadına gidip hamile kalan akrabalarımız oldu hep ,kendi kızıda o şekilde hamile kaldı ,her şey nasip git dene şansını banada kayınvalidem dedi onların akrabası çok utandım ama gittim bi umut