Maalesef bugün de adet oldum 2 yıldır korunmuyırum hala hamile kalamadım bugün kayınvalidem Bi kadın var çocuğu olmayanlara kasık çektirme mi bişey yapıyormuş göbek düşükse kaldırıyormuş kayınvalidem o kadına gidelim mi de çok gücüme gitti. Sanki çocuğum olmuyo gibi muamele birde aynı anda adetim gelince psikolojik olarak çöktüm. Sizce kayınvalideme ne demeliyim gideyim mi gitmiyim mi faydası oluyor mu böle şeylerin