Nur1126 ya bilmiyorum cok tedirginim cok korkuyorum migde bulantım oluyordu ilk günler de şuan daha iyiyim ama oyle bi uyuyorum ki boş gebelik uyku halsizlik yapmazmış diyorum ki inşallah bebeğim bu gidişim de görünür inşallah dua etmekten başka birşey gelmiyor elimden