Canım bende boş gebelik geçirdim, 8+4 de kürtaj olmak zorunda kaldım. Ama 6 hafta için bence bunu konuşmak çok erken 7. Haftadan sonra bebek oluşmamışsa sorun oluyor sonuçta geç döllenme diye birşey de var. Bence bebeğini bir hafta sonra görecek kalp atışını duyacaksın Allah yüzünü güldürsün 🙏🏻