Esraguler MeliSeliMelih bence ikili testi orada yapma bebegi bile göstermeyen ikili taramada da abuk subuk seyler cıkarır cocuguna yazık olur
Birgul Esraguler tatlimmbenim123_ @Mom046 kızlar dokturum bugün çıkıntı görüyorım erkek sanırım dedi 3 hafta sonra kesinleşir dedi 11deyim böyle dedikten sonra değişen oldu mu
tatlimmbenim123_ MeliSeliMelih valla güzelim ben o konuda şanslıyım galiba doktorum aşırı iyi biri bebeğin parmaklarına kadar gösteriyor. Ve en çokta mutlu olduğum şey normal doğum yancısı. Araştır önce ona göre git o kadar para sayıyoruz bari değsin🙄
Birgul [url=https://hizliresim.com/bCykoc][img]https://i.hizliresim.com/bCykoc.jpg[/img][/url] @Mom046 @tatlimmbenim123_ @Esraguler @Msydn6
Mom046 Birgul Vucut hattı gayet keskin erkek gibi duruyor cidden 🙂 benim değişmedi 11 de söylenenden sonra 🤗
Esraguler Birgul amanda aman bıdık beye bakın 🥳🥳 maşallah rabbim analı babalı büyütsün canım bana da erkek geldi bende bugun gittim 9+2 yim cinsiyetle ilgili sordum belli olmaz dediler 🤣🤣🤣🤣
Birgul Demirxxy valla ben pek anlayamıyorum bu ultrasonlardan ama erkek gibi geldi bana tahmin yaptı mı hafta kaç?
Demirxxy Birgul 12 haftalık. Kıza benziyo ama net değil.dedi. ama.soyle bisey var hiç kız belirtileri12.yok bende. Diğer kızımda çok kötüydüm.bunda daha rahatm
Mom046 Demirxxy Valla inanın cok anlamıyorum ama arkadaşınki benimkine cok benziyor keskin hatlar o sebepten erkeğe yordum ama sizinki daha yumuşak kıvrımlı gibi geldi Allah bilir ama kız hissettim
Birgul Demirxxy bende rahat geçiriyorum ayaklarım cok üşüyor falan çıkıntıyı da baya gösterdi yani erkek dedi değişir mi bilemiyorum 😇
Birgul Esraguler aminn inşallah isteyen herkese nasip etsin 😇 inşallah değişmez yaa erkek istiyorum bende hayırlısıyla