Ben 11+ 5 im dün doktora yaptırdım bence önemli bişey önemli olmasaydı doktorlarda yapmazdı... çok şükür bi sorun çıkmadı ense kalınlığı ve burun ölçülerinden bakılıyor kan tahlili verdim oda 1 hafta ya çıkacak allah izin verirse bence doktor ne öneriyorsa yaptırın.... ... ve en önemlisi de bebişim büyümüş onu gördüm ve elleri oynuyordu baya hareketliydi en güzel mutluluk buydu onun için herşey değer çok şükür Allah’ıma 🙏💕 sağlıcakla gelsin bebişlerimiz