Kubraa4334 benm eşimin doğum gününde hamileliğimin başlarındaydm ve mide bulantı sorunum vardı, dışarda kutlama şansım yoktu. Bende salona masa hazırladım sevdiği şeyleri yaptm ve minik pasta aldm 🙂 tavana balonlar yapştrdm ve balonların ucuna kurdele onun uclarına da bazı önemli fotolarımızı çıkartp astım, arkalarına minik notlar yazdım. Kapı girişinden salona kadar yerlere mum dizdim.Hediye olarak da aklıma değişik fikir geldi, sevdiği tüm çevresinden ve çevremden kısa video yapmasını rica ettim ve kendimde dahil olmak üzere hepsini birleştirdim kısa film gibi yaptm o kdarçok mutlu oldu ki anlatamam 🙂 dipnot en başta anlattıklarımı yapmanız için yardım almanız gerekir çünkü ben tavana balonları koli bandını çift taraflo yapp astırmıştm yakınınızdan birine ihtiyac duyucaksınız çnkü 🙂 umarım fikir olarak yardımcı olabilimişimdir 🙂