Sermec27 çok sevindim çok şükür rabbime senin yüzünü yine güldürdü rabbim ol der olmaz mı inan çok sevindim geçen ki yazını okuduğumda çok üzülmüştüm ama şu an kendim aynı duyguyu yaşamış kadar sevindim kuzum rabbim sağ salim evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah o güzel haberlerinide alırız allahımın izniyle 🤲🤲🤲🤲🥰🥰🥰❤❤❤❤❤❤❤