Gizemmmmmmkync Burcinirak maşallah canım inşallah tutunur bebeğin sana ben özele gidiyorum bakalım nasıl olacak
Gizemmmmmmkync Sbnm06 maşallah sana da canım inşallah bir an önce bebeğini kucağına alırsın canım benim de 18 yumurta görünüyor merak ediyorum acaba kaç tanesi dolu kaçı döllenecek
Sbnm06 @Gizemmmmmmkync hic Kendi ni kurma canim cok sukur 18 tane 10 u bos bile olsa 8 tane kalsa sansin yine çok cok yuksek..evet bana direk yumurta toplantiktan 5 gun sonra transfer yapildi.rahim eger yorulduysa yada rahimde sivi birikmesi olmus ise kendine gelmesi icin 1 ay dinlendiriliyormus.ama neden 1 ay die canini skma dondurulmus embriyo tutma sansi daha yüksekms gec olsun guc olmasin insallah
Gizemmmmmmkync Sbnm06 benim rahimde sıvı da oluştu canım inşallah bir sorun çıkmadan bende bu pozitif duygusunu yaşarım 😊
Homeless20 Gizemmmmmmkync o dölleme esnasında belli oluyor benim 20 tanesi döllenmişti 17 taneside 5. Güne ulaşmıştı. 5 tanesini dondurdular :) 12 yavrum yok oldu :)
Sbnm06 @Gizemmmmmmkync onun icindu45 muhtemel hiç kaygilanma rahimici islemler olduğu icin rahim yorulabilir 1 ay dinlendikten sonra birşey olmaz Allahin izniyle guzel haberlerini aliriz:)
Homeless20 Gizemmmmmmkync aynen yeter kuzum az oldun sağlıklı olsun :) biri koyuldu 20+3 hamileyim şuan
Hey123 Gizemmmmmmkync nasıl oldun canım. Ayy aklıma geliyon hep uzaktan uzağa bir bağ kurdum valla senle ☺️
Gizemmmmmmkync Hey123 ayy canım allah razı olsun. İyiyim sağol canım 13 Tane yumurta toplandı bakalım
Hey123 Gizemmmmmmkync hayırlı olsun canım inşallah hepsi döllenir. Gelecek ayı bekleyeceksin değil mi
Bendis Benden gecen hafta ptesi 83 tane toplandı uyandığımda hemşireler şoktaydı daha önce sadece 1 kişiden 80 tane toplanmıştı çok yumurta olduğu için ağrım oldu ama dayanılmayacak gibi değildi iğne serum falan taktılar rahatladım şimdi bin şükür iyiyim 🥰
Gizemmmmmmkync Bendis ayyyy ben şok oldum şu an maşallahhhh. Benim hiç ağrım felan yok. Biraz önce aradılar 11 yumurtanız olgunlaşmış dediler. Ama maalesef yumurta ve spermleriniz beklenen kalitenin altında dediler çok moralim bozuldu
Hey123 Bendis hangi merkezde yaptırdın. Ben de kağan kocatepe ve numan beyazıt canlı yayın yapıyordu sordum orda. O kadar yumurta toplamayı merkez marifet sayıyor ama değil demişti. Yapacak bişey yok.
Hey123 Gizemmmmmmkync olsun cankm bişey olmaz 5 embriyo bile oluşsa en kötü ihtimalle, senin yaşın genç oldugu için hemen tutar merak etme allahın izni ile
Bendis Gizemmmmmmkync canım bozma moralini o hiç belli olmaz çok kaliteli olup tutmayan kalitesi kötü diyip tutan çok insan var gercekten nasip işi bu olacağı varsa kaliteye bakmıyor inşallah hepsi güzel güzel döllenir 🙏💕🥰
Gizemmmmmmkync Hey123 canım bu embriyo kalitesi vs dedikleri 5AA felan diyorlarmış senin kaçtı ? Çok moralim bozuldu vallahi ya
Bendis Hey123 öyle tabi çok yumurtanın ağrısıda riskide fazla oluyor ama ben pcoslu olduğum için zaten baştan biliyorduk çok sayıda yumurta uyarılacağını çok şükür 5. Güne 17 tane kalmıştı 10 tane dondurduk sayı hiç mühim değil önemli olan 1 tane olsun bebiş olsun 🙏🥰💕