Hadi hayırlsıı canım. Herşey güzel olacak merak etme. Çok kolay bi işlem. Orada seninle aynı işlem içşn olanlar olacak onlarla sohbet edersin. Ohss olmadan geçer inşallah. Benim o günün akşamına karnım davul gibi şişmişti yataktan doğrulup kalkamıyordum patlayacak gibi oluştum 3 hün sonra geçti. Seni sonraki günlerde arayıp yumurtaların durumu hakkında bilgi verecekler. 5. Gün arayıp kaç embriyo oluştugunu ve kaç tüp dondurmak istediğini soracaklar. Ben 9 tüp dondurdum ne olur ne olmaz diye. Çünkü en zor kısım toplama kısmına kadarki süreç sonrası çok kolay ve masrafı az. Her tüp 700 liraya donduruluyor.