beyzanur_guclu18 En basta yanina kimseyi almiyolarmis ve daha onemlisi 2 tane kotu tecrubemiz var ailede. Biri yengem dogum esnasinda bagiriyo diye agzina bez tikmislar cok bagiriyosun sessiz ol diye ve gelen giden aciklik var mi diye bakiyo. Cok daha fazla canimi acittilar. Hemsiresi ebesi asistanı hepsi bakti demisti. Ikincisi teyzem cocugun son kontrolüne gidiyo bakmiyolar ultrasonla 3 gun sonraya dogum icin randevu veriyolar o gun bakariz diyerek ve cocuk karninda ölmüş haberleri yok. Dogum icin gittiginde ogreniyo. Ve o halde normal dogum yaptirmislardi