İzmir Tepecik eğitim ve araştırma hastanesi gidiyorum ❤️ 🙏 memnunum ilk doğumsa kesinlik özel derim çatal yeri bekleme odası sancılı di biraz ama amleyat hanesi muhteşem di . Sonrasındaki ilgi de öyle ebeler de ❤️🙏 ama polikinlik de muayene ediyor bişi demiyorlar sadece sekretere bilgi veriyor atiottum AC şu FL bu diye birde ultrason kağıdı yok vermiyor ..