Busekrkmz caglanurr normal doğum yaptım ama lavman yapmadılar sadece sordular tuvaletin var mı varsa gidip yapabilirsin dediler yok dedim doğuma aldılar.
esloka caglanurr bebek hissi sanki kaka gibi hissediyor insan ayırt edemiyorsun sanki kabizmis gibi annelerde bu yuzden tuvaletini yapacak korkusu ike ikinmiyor önce lavman yapiyorlar ki gelen his kaka değil bundan emin oluyorsun ayrıca ebeler de haklı muhtemelen o kadar ıkınmaya kaka da yapar insan bağırsakları bosaltmalari mantıklı lavman korkulacak birdey değil fitil atmakla aynı şey
esloka caglanurr ben ilk.doğum sancılarında kabız oldum sanmistim evde kayısı falan içmiştim ne zaman ki sancılar başladı bu doğum dedim önce bir kabızlık hissi yasamistim zaten agrım sizin oluyor lavmani gözün görmüyor kurtulayım da naparlsrsa yapsınlar modunda oluyorsun
Mengihilal Lavman sayesinde bağırsaklar tümüyle boşaldığı için bebeğin çıkışı içinde rahatlık oluyor demişti ebe bana. Bi sıvı içinize sıkıyorlar sonrası koşa koşa tuvalet 😂 böylece bebek için ıkınırken de kaka yapmıyorsunuz bebeğiniz tertemiz doğuyor😉
Ygyeliz caglanurr hemşireyim aynı zamanda gebeyim. doğum sırasında tuvaletini yaptınız diye sağlıkçılar sizi ayıplamaz gerçekten bu işi bilen biri. Çünkü lavmanda yapılsa güçlü bi ıkınmada tuvaletiniz yine de gelebilir ya da doğumun ne zaman başlayacağı belli olmayan durumlarda lavmana zaman olmayabilir sadece kendinizi ve bebeğinizin sağlığını düşünün. Gerisi kendiliğinden gelişiyo
cicegim_geliyor caglanurr bana lavman yapilmadi sadece tuvaletin varsa yap nstye baglicagz diye sancim vardi doguma alincaktim artik kesi mecbur atıldı