Cnsugur papatya35 benim abimin eşide esmer onunki bildiğin simsiyahtı bizimki yine kahverengi ama koltukaltına doğru karardığını duymadım sadece etrafı büyüdü biraz kenarlarıda kirli gibi o kadar
papatya35 Cnsugur evet herkesde farklı olabiliyor sanırım bu lekeler,hormonlardan kaynaklanıyormuş zaten
Safie papatya35 36+0 ama çok önceden karardi nedense bende anlamadim beyaz tenliym5 bide kararması kötü oldu rahatsız ediyor biraz da çatlar gibi oldu üst taraflar inşallah geçer doğumdan sonra :((
papatya35 Safie inşallah geçer tabi ki 😊 benimde kararmalar var sadece çatlaklar ne zaman oluyor acaba daha bi yerim çatlamadı benim de
Zerin1234 papatya35 valla vucudum berbat bir şekilde karardı göğüs ucu nu geçtim üsttü koltuk altı bikini bölgesi göbek deliği hepsi karardı umarım doğumdan sonra geçer çünkü kendimi çok kötü hissediyorum
papatya35 Zerin1234 evet ya hamilelikte maalesef oluyormuş bazılarında daha çok kimisinde çok az, umarım sağlıklı bebeklerimiz doğar bizde iyi oluruz peşinden 😘