37+6 gebeyim kullanmaya basladigim haftadan beri hep gobegimden yaptim. Kol bacak olabilecegi soylendi ama en iyi yayilimin etkilesimin gobekten olduguda belirtildi. Cok canim yandi gobegim mosmor oldu ama vazgecmedim hep gobekten yaptim. Bu aksam ise son dozumu yaptim sukurler olsun ki pazartesi insallah bebegimi kucagima alacagim,sezaryen olacagi icin bir gun oncesinden kestik. Rabbim hepimize mutlu sonu nasip etsin insallah 🙏🏻