BarlasMom94 Bn iki normal Doğum yaptım ilk doğumum hiç göbeğim kalmamıştı bağlamıştım bide bebek imzirdiğim için ikinci doğumum bağladım doktor bna kızdı kan birikiyor rahimde agrın çok olur kan birikme parça birakır dedi Eve gelinde de bağlayamadım sütüm iki ay sonra kesildi ve göbeğim kilolarım kaldı sonra zamanla kendimce spor yaparak geçti ve günde iki saat yürüş yapıyordum oda işimden dolayı yürerek işe giderdim iş yerim 1 saat cekiyordu sabah 1 saat akşam iş çıkışı 1 saat yürürdüm arada korse takmaya başladım ve incecik belim olduğunu fark ettim fakat bu Sevinç’im uzun sürmedi bel agrısı cektim bel fıtığı olmuşum doktor kesinlikle korse tavsiye etmedi belinizi incecik yapıyorsunuz bu korselerle sonra fıtık oluyor omurga yamuluyor bu ara omurgam da yamuk onun ve şimdi 32+4 günlük hamileyim bebeğim büyüdükçe belim çok şiddetli agrıyor duramıyorum agrısından ve bacağıma da vuruyor yüremiyprum çılık ata ata yürüyorum hiç tavsiye etmiyorum en güzeli Doğumdan hemen sonra tulbetle veya bir şalla düzgün bir şekilde bağlamak bağlama da çok önemli Bn ilk doğumum da baya bi sıkı bağlamıştım ve bazı yerlerde göbeğim çıkmıştı bağlamam düğün olmadığı için göbeğim bir kısmı şişik bir kısmı inilti sanki oraya arı sokmuş gibi duruyor 13 yıl geçti karnım bir kısmı yamuk yani 7 yıl sonra hamile kaldım bağlamadığını için düzgün durmadı şimdi 9 yıldan sonra bakalım nasıl bir göbekle kalıncam ama bu sefer titizlikle bağlayacağım 😂😂😂 daha 31 yaşındayım bu yaşta göbek mi sarkılır🙈🙈🙈