Rmysa23 😅ne demek ya hepımız aynı gemideyiz…şimdi bu süt meselesi de degişiyor annem su içsem göğüslerimden fışkırır derdi kız kardeşımle ben de aksıne sütsüz çıktık 😅😅işte tahın helvasından tut komposta bulgura kadar yedım yeşillik falan bu sayede sütüm hep oldu.ama oglumda çevredekilerin çok kılo aldın nasıl verıcen laflarını takıp yemeyi bırakınca sütüm 5.aya yetmedi
kızımı bır bucuk sene emzırırken oglumu emzıremedım.şimdi bunun bir ölçüsü yok çunkü kişiye göre değişiyor.bence dıkkat edılmelı ama yeni anne oldugumuzu unutmadan bunun dogal bır sureç oldugunu bılıp acale etmemelıyız.işte bende bır sabah 4 dılim ekmek yersem ertesı sabah 2 yerım dıye düşünüyorum.hamilelik öncesi evde duzenlı spor yapıyordum bebekle bunu haftada iki de olsa aksatmama fikrindeyim birde🤔