@[silindi] canim anlattillarini yasamis birisi olarak sana tavsiyem sakin sakin bekleme.3 senelik evliyim 2 defa catlatma ignesi 1 rahim filmi 1 asilama ve son tup bebek yaptırdık.2 sene içinde çok ama çok yiprandim.ne esim ne benim hic birseyim yoktu sebepsiz infertilite dediler.Anlamsizca olcak olcak bekledim yemedigim yapmadigim sey kalmadi.Son care geçen ay tup bebek yaptrdik cok cok sukur tuttu.Allahim isteyen herkeze nasip etsn.Bende senin gibi çok üzülüyordum ben bekledikce o olmadi.ama simdu diyorumki keske direk tup bebek yaptrsaymsm.Bu arada. Asilamanin hic bir esprisi yok normal bir birliktelik gibi.