[silindi] Kızlar 1 yıllık evliyim rahim filmi çektirdim hormon testi yaptırdım eşim sperm testi yaptırdı hiçbir sorunumuz yok. bir kez klomen ve catlama ignesi kullandım ama yok yok 😢 bu ay tekrar klomen ve catlatma ignesi kullanıcam ama ümidim tükeniyo 😔 istanbulda aşılama fiyatları 2000 2500 tl civarı tüp bebek 7000 8000civarı. Sizce aşılama yapmadan direkt tüp bebekmi yapsam yoksa klomen catlama ignesi devam yada aşılamamı. Her ay regli oldugumda duygusal olarak okadar yıpranıyorumki 😢
EsraM [silindi] canım sadece bi yıllık evlisin, çok tanıdığım var 1-2 yıl olmayan sabret olacaktır inşAllah, bence bişey kullanmana da gerek yok hayırlı zamanda gelecektir o, en önemlisi strese sokma kendini herşeyi etkiler
Kuzucumm [silindi] canim bende 31 yasindayim 5.5 yıllık evliyim sebepsiz infertiliteydi bizimde 3 asilama 1 tüp bebek yaptik ama olmadi malesef tam herseyi bıraktık hamile kaldim sana tavsiyem takma kafana biz olsun dedikçe acele ettikce inan zorlastiriyoruz Rabbim tez zamanda sana da nasip etsin
ftmm38 [silindi] bizde aynı durumdayız malesef özelde aşılama yaptırdık ama keşke yaptirmasaydik zaman kaybı sadece tüp bebek yaptırmak daha mantıklı tüp bebek de denedik bebeğim tutundu ama gelişmedi malesef sizinde ınşallah kendiliğinden olur
[silindi] mercimeginanne devlette denemek için çok şartı varmıs galiba ben 1 yıllık evliyim yaşım 32 ve bir saglık problemimiz yok kabul edilirmiki? Hangi hastaneler var biliyormusunuz
mercimeginanne [silindi] aşılama falan yıl sınırlaması yok ben de 2. Yılıma girerken denemiştim ama tüp bebekte 3 yıl şartı var raporun. Fakat devlette de ucuza raporsuz yaptırabiliyorsunuz ama yıl şartı varmı bilmiyorum 2000-3000 arasıydı raporsuz kocaeli umuttepe de
fatosd84 [silindi] bende sizin gibiydim aynı şeyleri yaşadım sonra oluruna bırakıp yumurta ve sperm nasıl etkili olur diye araştırdım bitkisel şeyler yumurtlama testi dualarla sağlıklı beslenme bol su evliliğimin 16.ayında hamile kaldım çok şükür sebepsiz ınferliteye de çok gittim olmadı rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ben çok acele ettim kafamı çok yordum siz yapmayın
Yunel [silindi] canım seni o kadar çok iyi anlıyorum ki rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah benimde 16 ay olmadı ablamın da hiçbir sorunu yok ama onunda olmuyor diye biz yılımız doğmadan nolur nolmaz diye sürekli doktora gittik hepside bir sorun olmadığını söyledi rahim filminde temiz gelmişdi sebebsiz infertilite dediler bir kere çatlatma yaptım tutmadı diğer ayda yapmam lazımdı bnde yapmadım beklicem bu ay dedim çok yıprandım o ay hiç aklıma bile gelmiyordu düşünmedim hamile kalmayı ama rabbim çok şükür nasip etti o ay hamile kalmışım şuan oğlum 22 aylık ve 2 aylıkta hamileyim belki bünyen daha hazır değildir çünkü bazı bünyeler buna bnde dahil vücudum hamileliğe hazır değildi sen birkaç kere yine dene çatlatma yı ve gün aşırı ilişkiye gir bide bunu kesin yapıyorsun dur ama bacaklarını kaldır altına minder koy ve kesinlikle yerinden kalkma yarım saat 1 saat Bn byle yapmıştır ama yapmadığım ay hamile kaldım rabbimin lütfu işte ne kadar uğraşırsak uğraşalım vermeyince vermiyor ama hiç ummadığın andada bir bakmışsın hamilesin inşallah sende öyle olursun bebişin ansızın seninle olur inşallah canım
[silindi] Yunel cok sevindim sizin adınıza Allah saglıklı huzurlı mutlu ömürler versin evlatlarınıza. İnşallah bu ay tutar yarın klomene baslıcam tekrar gecen ay günde 1 içmiştim şimdi 2 tane içmemi söyledi doktor.
Minikmucizem6119 [silindi] bizde de hiç sorun olmamasına rağmen gebelik olmadı. Sebepsiz infertilite. Klomen kullandım 3 aşılama yaptırdım 3. Tüp bebek yaptırdım ancak hamile kaldım. Şimdi 36 haftalık hamileyim. Ama bu süreç beni çok yordu. Şimdi ki aklım olsa maddi açıdan da sıkıntı yoksa direk başarılı bir merkezde tüp bebek yaptırır bu aşamalar ile yıpranmazdım. Vee özellikle belirtmek gerekir ise bu aşamaları geçmek de bir hayli zaman alıyor. 4 sene tedavi gördüm 1 sene de deneyip olmadığı var 5 sene bekledim ben o mutlu haber için. İnşallah sizler de benim gibi uzun süre zorluk çekmez siniz. Biran önce hamile kalırsınız
[silindi] Minikmucizem6119 rabbim saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin. Bende bi kaç ay beklicem sonra direkt tüp bebek sanırım. Eşimde acele etme bekle diyor ama elimde degilki çok kafaya takıyorum. Bide bilirsiniz çevre arkadas akraba baskısı hadi yokmu bişeyler hadi yokmu insan daha çok yıpranıyor.
Minikmucizem6119 [silindi] Amin canım. Allah isteyen herkese nasip etsin. Kimsenin kucağını boş bırakmasın. hiç kafana takma stres yaparsan daha kötü. Stres bunun baş düşmanı 😞 olacağına inan ve hiç vazgeçme. Allahım doğru zamanda hayırlı evlat nasip etsin sana da. Herşeyin bir vakti zamanı varmış. Vakti gelince herşey oluyor yeter ki vazgeçme isyan etme neden ben deme. Sadece dua et gönülden iste
Hafsa__ [silindi] bence şuan da hiç tüp bebek olarak şartlama kendini klomen tedavisine daha çok yeni başlamışsın 6 ay süren bir tedavi ve vücuttan hemen atılmıyor kuzenim klomen ile 6. Ayında kaldı ama 2. Denemede daha da etkili olduğu söyleniyor. İçini ferah tut ve olacağına hep inan. İnşallah bu ay müjdeli haberini alırsın 🌸
[silindi] Hafsa__ inşallaah bu ay olurdaa buraya yazmak nasip olur. Allah isteyen herkese saglıklı evlatlar nasip etsin kimsenin kucagını bos bırakmasın.
Oznur1_23 [silindi] canım daha bir yıl olmuş ben 1.5 yıl olduğunda bir kere bile böyle sorun mu var şumu var diye düşünmedim illaki adet olunca biraz üzüntü oluyordu amq o anlık bir şeydi sen stres yaptıkça daha zorlaşır hiç beklemediğim zamanda haöile olduğumu öğrendim o yüzden eminim burda senelerce bekleyenler vardır 1 yıl çok uzun bir süre değil
Mirayse1 [silindi] kuantum fiziği derki bir seyin gerçekleşmesini ne kadar istersen oladar gec olur. Bir seyi istiyceksin düşünceksin sonra o düşünceyi salıverceksn hatta unutcaksn 😌 arkadasm birbucuk yıldır hamile kalamıyırdu onu hergün terapi ederken ben unutcasn önemli değil söle böle derken kız 3ayın sonunda hamile kaldı 🙃
[silindi] Mirayse1 @ Mirayse1 hatta şöyle bir söz vardı beklemekte olduğun şey, ancak onu beklemeyi unuttuğunda gerçekleşir. bu, evrenin sen bakarken soyunamıyorum deme şeklidir.